9 Ekim 2010 Cumartesi

İSTANBUL HATIRASI-AHMET ÜMİT



Yayınevi/yıl:Everest Yayınları/2010
Sayfa Sayısı:560 sayfa













Sevgili hemşehrim Ahmet Ümit sevdiğim yazarlar arasında.Kitaplarını yazmadan önce çok fazla araştırma yapıyor ve bu kitaplarının sürükleyici olmasının yanında öğretici olmasını da sağlıyor.Bu kitabı yazarken İstanbul hakında birçok kitap okuyup,araştırma yaptığını tahmin ediyorum.İstanbul tarihi etrafında işlenen cinayetlerle İstanbul'un eski mekanlarını da tanıma fırsatı buluyorsunuz.

Ahmet Ümit kitapları okuyanlar hatırlar mı bilmem.Kitaplarından birinde sevgilisi Evgenia Yunanistan'a dönmüştü.Bu kitapta Evgenia ile tekrar karşılaşmak sürpriz oldu benim için.
İstanbul tarihi bir cinayetler zinciriyle çok güzel harmanlanmış.Zevkle ve merakla okuyorsunuz.
Titizlikle yazılmış keyifli bir kitap olmuş.2010 yılının en güzel kitapları arasına girer bence.



4 yorum:

Judy Abbott dedi ki...

çok heyecanla okumayı beklediğim bir kitap. kitap fuarından alınacaklar listemin başında. eminim bayılacağım.

Hayatın Ressamı dedi ki...

Bende bu gün yazdım.Akıllarda kalan bir kitap.

SERAP dedi ki...

Yarıladım bende kitabı.Özellikle efsanelerin altını çiziyorum ki dönüp dönüp tekrar okuyabileyim:)

Dışavurum dedi ki...

Müze gezmek için kışkırtıyor okuyanı