20 Ekim 2012 Cumartesi

ÇIPLAK DENİZ ÇIPLAK ADA-YAŞAR KEMAL

YAYINEVİ/YIL:YKY/2012
SAYFA SAYISI: 267 sayfa

Bir Ada Hikayesi ilk üç kitabı zevkle okumuş ve dördüncü kitabı sabırsızlıkla bekliyordum.Göç, vatanı bildiği topraklardan ayrı düşmek Türkiye'nin ve Dünya'nın en büyük sorunlarından biri. Kağıt üstünde insanlar değiş-tokuş edilirken; onların duygu, düşünce ve hisleri düşünülmüyor. Yazar da bu konuya kafa yormuş ve mübadele sonucu bir adaya sığınan farklı insanların yaşamlarını konu etmiş kitabına.Doğa çok güzel anlatılmış.Adeta anlatılan yerleri görüyorsunuz. Adada yaşayan insanların acı ve tatlı günlerini paylaşmaları, herşeye rağmen umutlarını kaybetmeden yaşama devam etmeleri insan doğasına özgü unuttuğumuz ayrıntıları bize hatırlatıyor.
Destansı bir anlatım var.Okurken huzur,umut ve mutluluk buluyorsunuz kitapta.
Dileğim odur ki yaşar Kemal  hep yazsın, hiç durmasın.Çünkü onun kitaplarını okumak büyük bir zevk.
Siz de hemen alın ve okuyun bu dörtlemeyi.Pişman olmayacaksınız.Okumayanlar için Dörtleme'nin diğer kitaplarının isimleri:
1) Fırat Suyu Kan Akıyor Baksana
2)Karıcanın Su İçtiği
3)Tanyeri Horozları

3 yorum:

Kitap Eylemi dedi ki...

bunların 42ünün de edinmeyi istiyorum ancak önce ince memed serisini tamalamak istiyorum, Yaşar Kemal müthiş bir kalem...

kitaplarla beslenmek dedi ki...

açıklamanız için teşekkürler. benimde çok istediğim eserler. Siz okumuşsunuz. Kıskandım sizi:)

Adsız dedi ki...

Bloğumda koşulsuz şartsız sahibini bekleyen 16 adet kitap var
belkide sahibi sensindir neden olmasın :)
bu hediyelere sahip olmak istersen bloğuma beklerim